Paraiškų rengimas taršos leidimams
Pradėkite savo veiklą be rūpesčių – mes pasirūpinsime visais taršos ir TIPK leidimų gavimo dokumentais, kad atitiktumėte LR aplinkos apsaugos reikalavimus.
Kam reikalingas taršos leidimas?
- Įmonės ir fiziniai asmenys, kurių veikla gali turėti poveikį aplinkai, prieš pradedant veiklą turi gauti taršos leidimą.
- Taršos leidimas skiriamas mažesnį poveikį aplinkai darantiems subjektams.
- TIPK leidimas (Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės) – stambesnėms ar kompleksiškesnėms veikloms.
Teisinis pagrindas
Taršos leidimai: LR aplinkos ministro 2014 m. kovo 6 d. įsakymas Nr. D1-259, 1 priedas. TIPK leidimai: LR aplinkos ministro 2013 m. liepos 15 d. įsakymas Nr. D1-528, 1 priedas.
Žingsniai, kuriuos atliksime už jus
- Duomenų ir dokumentų surinkimas: įvertiname Jūsų veiklos pobūdį ir parengiame reikiamą informaciją leidimui gauti.
- Paraiškos projekto parengimas: parengiame leidimo paraišką su būtinais priedais pagal teisės aktų reikalavimus.
- Pateikimas: pateikiame paraišką atsakingai institucijai ir kontroliuojame jos derinimo procesą.
- Ataskaitų rengimas: jei leidimo sąlygos reikalauja periodinių ataskaitų, pateikiame paaiškinimus ir gaires jų pateikimui.
Pastaba: Įsakymo pakeitimu dar vieneriems metams pratęstas atliekų naudojimo ar šalinimo techninių reglamentų, kurie yra taršos ir taršos integruotos prevencijos ir kontrolės (TIPK) leidimų dalis, atnaujinimo terminas. Atliekų naudojimo ar šalinimo techniniai reglamentai, suderinti su Agentūra iki 2022 m. rugpjūčio 17 d., galios iki 2026 m. gruodžio 31 d.
Norėdami užsisakyti taršos leidimo paslaugą skambinkite +37068641250 arba [email protected]